Give value to "stuff" / Dá valor às "coisas"



One of the persons I follow online is Megan Auman. She is "...a designer, maker, educator, and entrepreneur...", an amazing one :)!

Her manifesto in her "stuff does matter" site simply says everything, it teach us to value "stuff".

No matter what "stuff" we like, we need it to make our lives richer and meaningful.
 
My "stuff"- my creations, I make them for those who know how to give the proper value to them. The future owners of my creations/"stuff" are those who give value to handmade, buy handmade, and take care of their handmade items.
 
So, if you are a handmade lover, if you give value to handmade "stuff", if you want to have more value in your life, visit my creations here and here and choose the one(s) you want to take care of! I would love to add my value to your life :D
 
See you soon,
 
Raquel
 
 
PS - Grab Megan's manifesto here.
 
 
 
...............................................................................................
 
 
 
 
Uma das pessoas que eu sigo online é Megan Auman. Ela é "... uma designer, criadora, educadora e empresária ...", é espantosa :)!
 
O seu manifesto no seu site "stuff does matter" diz simplesmente tudo, ensina-nos a dar valor às "coisas".
 
Não importa quais as "coisas" que gostamos, precisamos delas para tornar as nossas vidas mais ricas e significativas.
 
As minhas "coisas" - as minhas criações, faço-as para aqueles que sabem dar o valor adequado a elas. Os futuros donos das minhas criações/"coisas" são aqueles que dão valor ao feito à mão, compram feito à mão, e cuidam de seus itens artesanais.
 
Então, se fores um(a) amante do feito à mão, se dás valor a "coisas" feitas à mão, se quiseres ter mais valor na tua vida, visita minhas criações aqui e aqui e escolhe aquela(s) que desejas cuidar! Eu adoraria adicionar o meu valor à tua vida: D
 
 
Até já,
 
Raquel
 
 
PS - Agarra o manifesto da Megan aqui.

Sem comentários:

Enviar um comentário