Polyvore

Today I joined Polyvore, a site where you create fashion trends. On this site we can make sets of clothing and fashion accessories, and/or we can follow the sets made ​​by others.

I think it will be very addictive, it's just like making clippings from magazines and paste them all on a sheet: we can add a piece of clothing or accessory that exists on the web (via the Polyvore "button"), or choose the ones that already exist on Polyvore. Then we drag them to a blank space and compose the way we want, we can even enlarge or shrink the size of the images we choose!

Here is my first set:




What do you think? I didn't mind to have this set in my wardrobe!

If you want to join Polyvore it's very easy: click here - Polyvore, and just follow the steps. After that don't forget to follow me - Noton by Raquel on Polyvore, and let me know so I can follow you too. I want to see your sets!


Have fun,

Raquel



...............................................................................................





Hoje juntei-me ao Polyvore, um site onde se criam tendências de moda. Neste site podemos nós mesmos fazer conjuntos de roupa e acessórios de moda, e/ou podemos seguir os conjunto feitos por outras pessoas.

Acho que vai ser muito viciante, é tal e qual como fazer recortes de revistas e colá-los todos numa folha de papel: podemos adicionar uma peça de roupa ou acessório que exista na internet (através do "botão" Polyvore), ou então escolher os que já existem no Polyvore. Depois arrastamo-los para uma espaço que há em branco e compomos da maneira que queremos, até podemos aumentar ou diminuir o tamanho das imagems que escolhemos!

Aqui está o meu primeiro conjunto:


A sunny day


O que acham? Eu não me importava nada de ter este conjunto no meu guarda-vestidos!

Quem se quiser juntar ao Polyvore, é muito fácil: cliquem aqui - Polyvore, e sigam os passos. Depois não se esqueçam de me seguir - Noton by Raquel no Polyvore, e de me avisar para vos seguir também. Quero ver os vossos conjuntos!


Divirtam-se,

Raquel

Sem comentários:

Enviar um comentário